Aoutch..

Nu har jag tillslut fått kniven mot strupen.. En varning på jobbet.
Jag har helt tappat gnistan och vantrivs något så fruktansvärt med mitt arbete.
Säljer knappt något alls längre  - vilket resulterar i att jag inte enbart är extremt ICKElönsam för företaget, utan också får ut det minimala i lön.
Så varningen borde ha kommit tidigare.
Jag vet med migsjälv att jag inte kommer klara av att sälja mer, så sparken kommer jag att få.

Jag har ett jobb - så jag ska verkligen inte klaga tönker ni nu.
Men fuck off säger jag då.
Jag har suttit här i 3 år nu.. Och jag var (utan att skryta) en jävligt bra säljare under iaf 2 av dom, men nu har det försvunnit och jag vantrivs enormt.

Jag kommer få panik den dagen jag får sparken, och jag kommer säkert inte lyckas få tag på ett jobb direkt, så det kommer vara tuffa tider - MEN, i slutändan så är nog sparken det bästa som kan hända mig, eftersom det är pina och pest för mig att sitta här.

Oönskad och misslyckad - det är så en less telefonförsäljare känner sig, det kan jag lova.

Mixade känslor.. men fan för skiten - fan för otrevliga människor och fan för att jag inte läste vidare eller drog till Sthlm/Göteborg som jag så många ggr tänkte.
Nu kan jag inte bege mig från Sunne, för det är här jag har mitt liv.

Ikväll ska jag iaf mysa med min Mli - It does'nt take her long to make things right. <3

Jag fyller år om 3 dar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback