VÄLKOMMEN VÅREN!

Nu är våren här!
Den var inte en dag för sen iår.
Det är så underbart att vakna på morgonen till en klarblå himmel, fågelkvitter och solens strålar!

Man blir mkt piggare och gladare, allt känns bara så mkt lättare när våren kommer!
T.o.m stanken som är under våren har någon sorts skräckförtjusning över sig.
T.o.m den är lite efterlängtad.
NU ÄR DET VÅR!


Åh va jag längtar efter vårblommorna!

Till skillnad från Mli så kan jag inte påstå att jag gillar vårmodet.
Blommiga kläder och långa kjolar.. Nejnejnej.
Fesiga färger, ska det vara färger så ska det vara klara färger anser jag.
DET är mkt snyggare!

Det är fredag, jag gör min 7:e arbetsdag i streck, så det ska bli otroligt skönt att vara ledig ikväll och imorrn.

Jag hoppas verkligen att vädret blir lika vackert imorrn, för då ska jag bannemej ta en massa vackra vårkort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötis!!Va roligt å höra!! kul att du gillar min blogg för jag gillar din blogg med=)=)=)=) Jag kommer troligen med 100% säkerhet byta blogg till blogg.se jag med nu dock=) ger dej adressen senn om du vill=) Ha en fin fredag!! Kraaam!!

2009-03-20 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback