Utmaning.

Ett småskojsigt tidsfördriv.

Skriv ned 5 ovanligheter eller speciella drag med/hos dig.
Utmana 5 personer.



1) - Jag har oftast olika strumpor på mig. Började helt sonika med min lathet, ORKA para ihop alla miljarders strumpor efter tvättande.. därefter blev det mest en rolig grej, eftersom folk störde sig på det och var tvugna att komentera det dagligen - så fortsatte jag i ren djävulskap. Nu har det blivit endel av mig. Självklart är det bara till vardags som jag inte bryr mig om att ha lika strumpor på mina vanskapta små fossingar.

2) - Jag har en enorm spindelfobi. Jag har tjatat om det många ggr förut, men det är en sådan stor grej, som inte många förstår. Jag ska försöka bota det på något vis framöver, för det blir tyvärr ett slags handikapp. Fruktansvärt fjantigt... Jag har ingen småkrypsfobi förövrigt dock.

3) - Jag är folkbokförd som Hanna Eriksson, medans jag stavar : Hannah Ericsson. Efternamnet stavar jag med C eftersom mormor och även mamma alltid gjort det. "h" i mitt förnamn la jag till på gymnasiet. Fick en fix ide om att det faktiskt var mkt snyggare än utan, och det tycker jag än idag. + att jag faktiskt är stormförtjust i palindrom, så det passar mig perfekt!

4) - Jag har små pedantiska drifter.(vilket många inte kan tro) Småsaker - som att sätta tallriken rakt i diskmaskinen, INTE öppna ny toarulle innan den andra är slut, hänga UPP handduken, fälla NER toalocket. Ja, sådana småsaker helt enkelt, som jag kan störa mig grymt på.

5) - Jag är fruktansvärt dålig på att dölja mina känslor. Är jag pissed, så syns det. Är jag ledsen, så märks det. Visst, det är bra att jag inte är bra på att dölja det, man ska vara ärlig med hur man känner. Kan oxå bidra negativt.

(jag är urkass på sånthär. Kommer inte på ett skit när det väl ska skrivas ned.)

Jag utmanar: Mlisan, syntheticpixie, piiket, jayleene,totte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback