Min bästa vän!

Jag och Mli <3
Eftersom min bästa vän Mli gjorde den här grejjen om mig, så måste ju jag göra den om henne! :D



Hur mkt kan du om din bästa vän?

Allmänt...
Namn: Emmeli Ögren
Född: 27:e Januari 1986
Bor: 5 minuters promenad från mig! Övver broa ;D
Hus eller lght: Lägenhet.
Syskon: Joel & Nils
Piercingar: i öronen.
Husdjur: Katter och kossor hemma hos sin mor.. men inte hos henne.
Har hon gjort något hon ångrar: Vem har inte det?
Intressen: vänner,familj, umgås, resa, partaya, barn, osv.. :D

Utseende..
Hårfärg: Brunett
Långt eller kort hår: långt
lockigt eller rakt: vågigt, självfall :)
söt eller snygg: Vackrast!
klädstil: Ingen speciell kategori där.. Mlisch ^^
Använder hon smink: Japps.
Hur beskriver du hennes utseende med ett ord: Vackrast!
Skostorlek: 36-37

Kärlek..
Är hon kär: Oja, superkär!
har hon pojkvän: Jajjamensan :)


Lite om dig själv..
som heter: Hannah
oskuld: Nej.
om ej, vem förlorade du den till: Det säger jag verkligen inte. ><
Haf sex utomhus: Ja, vem har inte det? xD
Vilka ställningar har du använt: De allra flesta.
Skulle din kille kunna krama din bästa vän: Ja, absolut!
Skulle han kunna kyssa din bästa vän: Nej,nej,nej.. Kyssarna får hon allt låta mig ha ifred xD

Din bästa väns vänner...
Bästa vän: Jag såklart!
Har hon många vänner: Oja, det har hon!
Ställer du upp för henne: ALLTID!
Skulle hon ställa upp för dig: ALLTID!
Var träffades ni: Högstadiet.
Gillar du henne: Jag älskar min Mli!
Skulle hon klara sig utan dig: Ingen klarar sig utan sin bästa vän. :P
Har hon gjort något fint för sina vänner: OJA!

Party...
Dricker hon: Ah :)
Har du sett henne berusad: Oja! ;)
Röker hon: Bara till akohol och i mitt sällskap ;P
Har du sett henne hög: ONEJH!
Tar hon droger: NEJNEJNEJ!
Har hon gjort fyllemisstag: Det har väl alla gjort? :O
Har hon gjort något riktigt konstigt på fyllan: Hihi..

Kommentarer
Postat av: mlisan

haha goding! Ja jag har böckerna, dock ska väl tobbe börja läsa den första snart, men om han inte gör de kan du ju låna!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback