Avreagering!

Dags för avreagering!
Håll hårt i hatten, för nu kör jag!

Jag blir allvarligt talat så jävla förbannad på svenska folkets beteende mot oss försäljare.
JA, jag VET att vi är störande jävla parasiter som förökar sig som kackerlackor.
& jag VET att det finns de som beteer sig fruktansvärt illa åt genom att spy ut sig en hop med lögner, och många stackare har råkat riktigt illa ut. Det finns många oseriösa företag som utger sig för att vara seriöst, men att det sedan visar sig att de enbart blåser folk på pengar.
MEN - Man kan inte dra alla över samma kam, och man behöver inte bete sig som ett jävla svin när någon ringer.
Vi är inte robotar, vi är PERSONER!
Det finns mycket skit som säljs via telefon, men det finns också otroligt mycket bra.

Jag har jobbat som telefonförsäljare i 2,5 år, och jag kan tala om att jag har sparat otroligt mycket pengar för många människor, och jag har (med den produkten jag nu säljer) hjälpt många med deras hälsa.
Jag luras inte, företaget vi ringer åt är seriöst.
SLUTA dra allt och alla över en kam, och sluta bete er riktigt jävla svinigt när vi ringer!
Det går att säga nejtack på ett trevligt sätt - TRO MIG!

Männskligt beteende!
Det är alltså obeskrivligt hur grisigt otrevliga endel är, och det är inte minsta överdrivet från min sida!
Det är skrämmande ibland.


Vuxna jävla människor som har ett snuskigt otrevligt sätt att bemöta andra på, det TÅL jag inte!



& btw :
TACK SVERKER!
Om du fortsätter i samma utsträckning med det du sysslar med - så kommer du vara den ledande bidragande orsaken till att över 150 000 människor blir arbetslösa.
HEJA SVERKER!
(personligen kommer jag att faxa mina räkningar till dig.)

Detta är ett arbete, prexis som ditt - prexis som hennes - prexis som hans.
TÄNK på det, tack!



Nåväl, om två timmar slutar jag, och jag ska inte prata med en enda otrevlig person på hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Jake

Sverker borde vara lite mer "TYDLIGARE" i det han Förmedlar. männsiskor som lyssnar på det han säger verkar ha den tendensen att dra allt över en och samma kant tycker jag, tex telefonförsäljning. Förstår om du har det tufft efter han utalande i PLUS. Han borde be om ursäkt i nästa program.

2009-03-20 @ 15:29:28
Postat av: GurrA

Hehe,,, håller med och lägg då till att hälften av alla idioter i detta avlånga land inte fattar vad ja säger!

ang sverker; bra att de finns sådana "sättadit" program men sen borde han vara tydlig att det gäller de enskilda fall och företag han nämner! Snart tycker jag att någon borde ta upp Sverker i sitt "sättadit" program!!

Postat av: Hannah

Men Gustaf, det beror på att du pratar skånska för tusiken! ;)



Haha! Jaa! Han kan sätta dit sigsjälv! hihi, gud va finurligt ^^

2009-03-20 @ 15:37:59
Postat av: GurrA

skånska!? vad är de!? jag pratar svenska med exotisk accent!! som jag pratar skulle Antonio banderas prata om han kunde Svenska!!

han och jag är faktiskt ganska lika

2009-03-20 @ 15:45:08
URL: http://metrobloggen.se/mycrumbles
Postat av: JSM

HE HE HE Jag gillar Sverker, han har fullständigt rätt i allt han säger. De där yrket borde avskaffas omeddelbart,otroligt störande. Man får inte ens vara ifred på SÖNDAGAR.

2009-03-25 @ 11:11:20
Postat av: Hannah

Där har du helt jävla fel. Gå med i NIX så slipper du det. De som väljer att ej gå med i NIX får stå ut med vårat ringande kan jag tala om. Men jag slutar gärna jobba om förser mig med pengar var månad.

2009-03-27 @ 09:09:26
Postat av: JSM

Ja har du nr dit

2009-03-27 @ 12:07:58
Postat av: JSM

JSM= Jacob Susanne Marie-Louise Hi Hi Hi:)

Trevlig semester o va rädd om dig. Gå inte o gift dig utan att fråga oss först Ha Ha. KRAM

2009-04-01 @ 16:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback