Måndag!

Då var et visst måndag, IGEN!
Helt snuskigt fort går det! :O

Jag har inte så mkt att skriva idag känner jag.
Trött som ett as.
Jag funderar allvarligt på om jag ska lägga mig och läsa nu, ist för att glo på film först.


Dagens checklista :

[x] - Jobba
[x] - Fixa matlådor
[x] - Fixa med syrran

[x] - gymma med Thölös (Therese)

[x] - duscha

[x] - fixa iordning allt till imorrn (kläder och matlåda. Morgonen är jag alldeles för trött för att fixa något på)

[ ] - glo på film.


Så, näeh.. jag ska nog faktiskt glutta på film ändå.


Helgen var otroligt mysig iaf.


Kommentarer
Postat av: sandra "PIIK"

jaa den var verkligen jättebra, samtidigt intressant!! :D

Postat av: Anonym

Ja du vilodag på onsdag, kommer kännas skönt men ändå lite tungt, kommer säkert få abstinens för att jag inte tränar ha ha^^

ska snart traska iväg till hälsokällan då blir det träna järnet:)

ses om en stund^^

2009-03-10 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback