Låtsashelg!

Yey, Hannah-panna-fläskkotlett har låtsashelg nu!
Fan nice att va ledig såhär mittiveckan faktiskt.
Inte lika nice när tankarna råkar falla åt lördag-söndag-hållet, eftersom jag då ska jobba.
Men det måste man ju oxå göra! :D

Så, nu sitter jag här litte smått rastlös med hårinpackning i håret.
Ska bannemej sätta på kaffe!


Sen blir det en promenix framöver, sedan litte gymande.

Såg på Alien Raiders igår.. gud va dålig den va ><
Red Sands va heller inge bra.
glimtade oxå på Låt den rätte komma in, orkade däremot inte se klart den.
Får bli ikväll det. Änn så länge är den inte i närheten av så bra som jag trodde att den skulle vara.

Iaf, så har jag varit grymt duktig på att träna i en veckas tid här nu.
ÄNTLIGEN har jag fått in den skiten igen ^^

Näeh, nu ärre nog tjötat här.
Mli kom hem brunbränd och fräknig från sin semester igår!
Det var trevligt att träffa henne igen,
har allt saknat henne massa mkt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback