Larsa!

♥ ♥

Idag bjöd min älskade morbror mig på lunchbuffe!
Väldans gött va det!
Och ölen satt verkligen inte fel!
TACK så mkt återigen! :D




Tränade med Mli förut, gick med brorsan från mig till monumentet och joggade från Larsa hem hit - vilket troligtvis är 2 km, så det är inte mkt, men jag klarade det!

Eftersom jag och Mli ska klara av vårruset (som är 5 km) så måste jag bannemej öka träningen!

Har gått upp 1 kg. Helvete.. Blir till att trappa upp träningen ytterligare nästa vecka.
2 kg ska jag gå ner innan vi åker.
Ska vi betta? :D

Kommentarer
Postat av: walla

hej ! Självklart :) Ska bli jättekul. Själv bor jag i Sölvesborg så du slipper mig i bilen ;) Vi ses om 74 dagar då!!! trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback