Kvällsplaner!

Mina kvällsplaner har blivit ändrade (tack gode gud för det)
Ist för att ligga i soffan och glo på film ensam hela kvällen så ska jag med mammsen, brorsan och Martin på Selma!
Tydligen after-work med liveband som kör rockcovers och amerikansk buffe´.
Det blir mkt trevligare det! ^^

Det innebär ju i sin tur att jag inte kan vara med på spinningen klockan 6 som jag hade tänkt, så nu måste jag hasa mig iväg mätt och jävlig till gymet och försöka köra gärnet i 2 timmar.
URK.

Lunchen blev otroligt lyckad iaf, fast att det va eget recept och allt.
Mamma tog flera gånger! :D
Det gillar vi ^^
(varför jag gillar det extra mkt är för att jag alltid blivit "mobbad" hemma för att jag varken kan laga mat eller baka, för det blir alltid något stort fel som förstör allt, men mamma har på senare tid kommit på att jag faktiskt är riktigt duktig på detdär om jag lägger manken till)

Nu är ju frågan vad i helsike jag ska ha på mig ikväll.. och packa inför morgondagens arbetspass måste jag oxå.


Men iaf, JAG SKA DRICKA ÖÖÖÖÖL IKVÄLL!
Kanske ska ta mig en pyttedyttelitten malibu oxå.
Min älskling Mli hade ju köpt en sån till mig! Ängel är hon! ♥


Nog kladdat här, bäst att sätta igång.
TREVLIG HELG PÅ ER


ÖNSKAR HANNAH-PANNA-FLÄSKKOTLETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback