Jönköpings-trippen!

I lördags morrse så stack jag och Mli och hälsade på Fisa i Jönköping!
Var otroligt mysigt! ^^
Pappa skjutsade oss till Kil, sen var det tåg hela dagen.
4 byten både lörd och söndag.
Men det gick mäkta fort faktiskt, mestadels för att vi spelade en massa kort under resan!



Såhär vackert var det i Sunne på lördag morgon.
Såg ut som att det var miljontals små diamanter på träden.



Mli fick allt till ett jävligt maffigt kort här när jag blandar leken.
 

Väl inne i Jönköping så tog vi en fika. Mli och Fisa! :)


Jag köpte mig en Vanilla Fun och fick skummet hjärtformat.


Under kvällen lagade vi mat och såg på schlagern!


Sen fulade vi oss med kameran ett bra tag.

Tack för en jävla nice helg brudar!
Det får vi göra om ^^

Kommentarer
Postat av: mlisan

här fick hon minsann inte hakan! Hihi, det var väl innan hon satte sig i den "dumma" vinkeln. :) Lägger in bilderna snart på delade mappar, så att du kan hämta dem! :)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback