Baksmällestank

Jag la mitt förnuft (som iofs kanske inte brukar visa sig allt för ofta anyway) åt sidan efter några öl inatt, och trots vetskapen om att klockan skulle ringa tidigt idag, så drog jag vidare till Mli efter selma.
Därefter fortsatte vi den trippen till köpis, och klockan var ungefär kvart över 2 när jag kom hem RÄTTSÅ I GASEN inatt!
B R A I N!

Nog för att det var roligt att dra ut med brudarna. Och selma med familjen var jävligt nice faktiskt.
Livebandet va jävligt bra (om man bortser från covern på sweet child, som de VERKLIGEN skulle skippat. Pinsamt kasst.)

Köpis går det utför för tycker jag allt. Nästan bara småttingar.
Nej ussamejjena för att gå ut varje helg alltså, jag förstår inte hur folk pallar det.

Men som sagt, det var trevligt och otroligt roligt att dra ut med Mli.
Men attans va galet hängig jag blir av öl.
Får bli vin nästa gång.

Mitt hår stinker askkopp och min andedräkt osar död grävling.

Och nu säger jag det för sista gången :
JAG SKA ALDRIG MER DRICKA DAGEN INNAN JAG SKA JOBBA.


 

Så, over n' out for now.


Kommentarer
Postat av: mlisan

mnen det var kul i alla fall!:) Hihi, och det är lätt hänt att man bli utsugen efter ett par öl :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback