70

Det är nu 70 dagar kvar till SRF!
Måste erkänna att det börjar pirra litte.
Lite småläbbigt att inte känna en enda person ordentligt.
Det är å andra sidan en stor del av tjusningen!

Den 20:e Maj släpper Poodles deras nya album "Clash Of The Elements."
JAG LÄNGTAR NÅT SÅ GRYMT!
Singeln "One out of ten" är kanon!
Jag hoppas på ännu en platta med superbra låtar rätt igenom!

Är även lite nyfiken på Europes nya "Last look at eden" som också släpps i Maj.
Deras senaste var väl ingen superplatta i mina öron, men den dög.

Jag har aldrig varit med om dess like till träningsvärk.
Tog nog lite väl mkt vikt under bodypump-passet.
Kan knappt gå.
Hoppas att det går över efter eftermiddagspumpen som jag ska dra på sen.
Ska orka med en timmes spinning efter det också, se hur det går med den saken.

Löningsdag idag = UNDERBART!
Varit pank lite väl länge nu.

Ha en bra dag, och njut ordentligt av vårsolen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback