YEY!

Torsdag, och jag är ledig!

Gick till mamma imorrse. Satt och pratade skit med henne ett par timmar. Mysigt. ^^
Sen drog jag och syrran till Munkfors och köpte baklykta till mormors bil.
Hehe.. jag råkade ju backa rätt in i husknuten med den i måndags ><

Nu väntar jag på att syrran ska bli klar hos Katrin så vi kan dra och träna.

Efter det ska jag städa och förpesta mina öron med en massa bra musik!

Jag hoppas att det går någon bra film på tv ikväll, för jag känner riktigt hårt för att ligga i soffan och feta mig under kvällen.

Imorrn blir det gymmet, vägning,träning,köpa "maten" och sen till Torsby och simma.
Yey! ^^





Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kanske kan simma på lördag istället, eftersom det inte blir ngt imorrn? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback