Sweden Rock Festival!

Nu är både biljetten och campingplatsen betald!
Bilplats har jag också!  
(bilplats och campingplats har jag Sandra att tacka för)
PERFEKT!


Så, nu har jag köpt pulver för 2 veckor till och gymmat mig alldeles genomsvett.

Nu blir det duschen. Efter det klädprovning inför imorrn!
Mli har ju nämligen födelsedagskalas! :D
Måste göra sig fin såklart ^^
Se vad som passar i min...ehm.. stora garderob.

Sen ska jag trippa iväg till mammsen! ♥
Perfekt, 1 timmes gymmande + 1 timmes snabb promenad.

På återhörelse! (återläselse?) HAHAHAAA!! xD

Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

:D varsågod. ser verkligen fram emot det!!! vi som alltid sa att vi skulle festa ordentligt tillsammans.. nu blir det VERKLIGEN ORDENTLIGT ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback