Ny rulle!

Japp, nu är det dags att börja skriva dagbok igen!
Har bestämt mig för att jag ska försöka printa ner något varje dag! ^^
Det blir spännande att se om jag lyckas ;)

Min 3:e lediga dag!
Så underbart! ^^

Jobbar nämligen in inför Grand Canaria, så jag slipper ta ut semesterdagar redan i April.
Men nu har jag varit ledig i 3 dagar, vilket verkligen behövdes.

Inte gjort ett dyfft under helgen.
Umgicks med mammsen när hon hade lunch i fredags.. tog vilodag från träningen och bara glodde på film.

Igår städade jag lite sen anordnade jag bakdag!
Sen tränade jag en sväng.

Bakade till halv 12 inatt. Haha! Shit, jag älskar att baka, men jag är inte så duktig på det.
Och eftersom jag inte får smaka så vet jag ju inte om det smakar bra heller.
Men jag bakade iaf :

En dubbelsats med bullar - halva med kanel och resterande med vanilj - Syrran och Katrin sa iaf att de va goda.
Kärleksmums - vilket tydligen inte smakade det minsta som det, utan mer som kladdkaka, haha!
Martensnougat - vilket btw jag faktiskt kan.
En dubbelsats till med bullar, på exakt samma vis (eftersom jag gav bort första till familjen).
Kokosdrömmar - som blev alldeles för stora.
Kokostoppar - som blev platta och flöt ihop, så jag gjorde små platta kokosflarn av dom ist, haha!
Syltkakor - som blev extreeeeemt fula och gick av i mitten för jag gjorde hålen för stora.

Så, nu har jag lärt mig hur man ska göra syltkakor och kokostoppar, eftersom jag gjorde fel första gången! haha!

Idag ska jag göra saffransbullar med kesella (eftersom jag har saffran som snart går ut),
och hallonmuffins, chokladmuffins och vaniljmuffins med vit choklad.
Så ska jag även göra farmors chokladkaka.

Bäst att passa på när man har suget uppe, och ändå inte kan äta!
Ska ge bort till mina 2 familjer i alla hjärtansdag present tänkte jag.
Så jag har något att ge bort.

Jag ska städa idag oxå. Så måste jag hinna träna, så ska jag gå till mamma ikväll och hämta mormors bil.

Nu ska jag försöka hälla i mig vatten här, sen sätta igång att städa!

Printar mer ikväll.
På återseende!
(hihi, det har jag nog varken sagt eller skrivit förut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback