Ensamhet

Fiifann va gudomligt det är när man känner att man trivs med och verkligen behöver ensamhet!
Sitta ensam under kvällarna har aldrig kännts så otroligt skönt som nu faktiskt.

Känner mig visserligen som universums tråkigaste och värsta vän..
Men jag känner verkligen att jag behöver tid för migsjälv. Behöver sitta här ensam och grejja här hemma.
Koncentrerar mig på träning och jobb nu.
Men i Mars blir det ändring på allt! Då kommer jag bli sociala Hannah igen!


Jag vet att jag kommer klara detta den här gången, och jag behöver min ensamhet för att peppa migsjälv till att lyckas.
För det tar tid.. och det är krävande.. Men jag vill inget hellre, så det är värt allt.


Och jag ser SÅ fram emot SRF! Det kommer bli gudomligt!
Men först är det Grand Canaria att se fram emot :)



If I can't see the sun, maybe I should go.
Och det är prexis det jag håller på med, strävar efter ett mål, och jag kommer klara det.

Kommentarer
Postat av: walla

hej! är det du som ska med oss. Med Piiken å oss andra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback