Voiceless.

Haha! OHYEAH!
Jobbat hela dagen, trots min förkyldning så gick det otroligt bra och jag har faktiskt varit någorlunda pigg hela dagen.
Nu, när jag kommit hem och utfört lite hushållsarbete, så ringer en kollega -
då märker jag att ja inte har NÅGON röst!
HAHAHAAA! Jag låter som en överkörd kråkjävel!
Och jag ska jobba imorrn... (!!??)
Fan oxå, det blir nog till att gå dit och öppna åt de andra, sen gå hem igen.
Om det inte sker ett mirakel inatt, och min röst är tillbaka till morgonen.

Vi håller tummisarna för ett mirakel va?
För jag är så jävla nära att ha jobbat ihop alla timmar inför resan, och OBn sitter verkligen inte fel!


Ahja, iaf..
Jag bakade lussebullar (stora som tefat, och ja BULLAR, inte katter.)
och amerikanska chokladmuffins igår.
Det var skoj faktiskt.
Och det luktade SÅ gott av mina saffransbullar!
Var underbart att lägga sig i den doften.

Funnit en massa goda recept och faktiskt kommit på en heldel.
Ska faktiskt bli roligt att börja laga mat på riktigt sen.
Äta gott och nyttigt.
Experimentera och variera sig!
OHYEAH!

Ikväll blir det melodifestivalen!
Såndär fjantig skräck-förtjusning över det hela.
För det brukar faktiskt komma fram ett och annat bra bidrag.
Mest av allt längtar jag till den omgången då H.E.A.T är med!
DOM ska jag allt rösta på! :D

Nu ska jag faktiskt äta (dricka) min kvällsmat och hälla i mig en massa varmt vatten, se om min röst kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback