tragiskt

Bring me bring me bring me to life with your love.


Jag har absolut inge kärleksliv över huvudtaget har jag kommit på.
Ja, det var iofs ett jävla bra tagsen jag hade, antar att jag inte riktigt tänkt på det innan.

Var på cellprovstagning för livmoderhalscancer idag.
Så jag passade på att skaffa nytt recept på mina p-piller, då hon frågar om jag ändå har skyddat samlag fast att jag äter cerazette.
Jag började gapskratta.
Jag kom nämligen på att mitt sexuella liv inte existerar alls.

Inte ens längtar efter det gör jag.
Tragiskt egentligen..


Men vad som är otroligt bra är ju att jag inte ens skulle kunna tänka mig att ha one night stand på fyllan längre.
BRA HANNAH, du har växt upp ännu en bit!

Ja jävlar.

Nu ska jag fortsätta jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback