Tisdag.

Mhm, det tar sig på måttbandet också, vilket egentligen är det man ska gå efter. Så det är väl en jävla tur!

Jag skulle gått upp kl 8 imorrse.. 8 blev tillslut 9.
Men vafan, rättså okey ändå. Lär hinna med allt jag ska göra iaf.

Träna, duscha, fika med Mli, ta en promenix och jobba.

Uss, det är en stor svacka för de flesta på jobbet för tillfället, och det bådar inte gott.
Och absolut inte för mig, eftersom jag hade planerat att jobba till helgen, dels för att få bort mina timmar så jag kan ta ut komp när vi drar till Grand Canaria och dels för att det är så bra OB på helgerna, så jag tjänar lite extra.
Men om jag inte sätter igång och verkligen visar att jag kan idag och resten av veckan så lär jag inte få jobba över.
Skit också.
Men, som sagt.. Man kan inte alltid ligga på toppen, och absolut inte när man jobbat på samma ställe med bara ett fåtal olika produkter i 2,5 år.
Nej fiifann!

Men det är ju förfan lönen det handlar om! Januari gick ju bra, massa dagar med bra provision + en massa helgdagar.
Kanon ju! Förväntar mig någorlunda bra lön iaf.
Men fortsätter det som det gör nu, så lär jag få gå på gatan när Februarilönen smiter in.. haha!

Ahja, nog klagat om det.
Fasiken va jag klagar! Jag gillar inte att klaga.


Nu ska jag sätta på litte bra musik, försöka hälla i mig den här vattenbaljan så jag kan sticka till gymmet

sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback