terapilektion

Jag måste sluta att trycka ner migsjälv som jag börjat med på senare tid.
Inget jag gör duger.
När det går dåligt på jobbet så trycker jag ner migsjälv för det,
när jag ser mig i spegeln så trycker jag ner migsjälv för det jag ser,
när jag kikar i garderoben på mina snygga kläder som jag inte änn kommer i - så trycker jag ner migsjälv för det.

Vafan håller jag på med egentligen?

So what att det går piss på jobbet? Herregud, jag är duktig - det vet jag ju.

So what att jag inte kommer i kläderna?
Jag kommer komma i dom en vacker dag - det får bara ta sin tid..

So what att jag drar 40/42 ist för 36/38 ?!
Om inte folk ser mig för den jag är för att jag har fel storlek - så får dom väl göra det då.

Jag kommer ju lyckas en vacker dag.

Fan, jag har alldeles för höga krav, och jag får bannemej sluta kasta skit på migsjälv.

Herregud, jag är väl inte 17 heller ><

VÄX UPP FÖR FAAAN HANNAH!

Så, terapilektion med migsjälv.
Kommer det hjälpa?
Ja det får jag verkligen hoppas - För jag tänker inte sitta här på mitt feta arsle och tycka synd om migsjälv när det finns endel runtom mig som mår dåligt och som det är synd om på riktigt.

Jag har egentligen ingenting att klaga på.

Men tänkt om jag bara kunde snärta med fingrarna och *POFF* så hade jag min drömkropp.
Mm, det skulle vara otroligt underbart. 


Jag älskar mitt inre, jag måste bara jobba på att gilla det yttre igen.
Man måste älska sigsjälv för att bli älskad av andra

Kommentarer
Postat av: mlisan

ja gumman, för höga krav tar man sig inte långt med. det kan nog snarare göra att man misslyckas ist. Jag tycker du tänker klokt, och kom ihåg att utsidan bara är just det, en utsida. Så hur snygg man än kan bli och är, så spelar det ingen roll om man inte trivs med sig själv på insidan, och det gör du ju!:) Det finns inget viktigare än det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback