Pissdag!

Om inte något härligt händer ikväll, så kommer detta vara en sådan dag som man faktiskt kan radera utan att gå miste om något.
Vilken jävla skitdag!

Det går piss på jobbet, jag är på kasst humör och jag är tamejfan sugen på ALLT!
Skulle kunna mörda för specialnougat och en påse X-tras sourcream&onion!

Jag fick ett underbart sms inatt från en av de underbaraste människor som finns,
och det är det enda som får min motivation att fortgå idag kan jag säga.



"Jag älskar dig syrran,
och det finns ingen människa
här på jorden som jag är så
stolt över som dig!
Glöm aldrig det! <3"



Lillsyrran, hon är underbar!


Nu ska jag jobba vidare.
Blir mer kludd senare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig & det är du som

är underbar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback