Onsdag.

I feel your desire




Nu är det redan onsdag!
Helt otroligt va fort allt går om man tänker efter.. och det får det väldigt gärna göra.
Fram till April, sen kan det gå saktare :D

Sitter här och försöker vakna och lyssnar på The Poodles!
Helt otroligt, inte en enda dålig låt på 2 plattor!
Det är grejjer det!

Mina ben hänger inte med alls idag. Shit va skönt det skulle vara att va morgonpigg.
Men, det blir lättare att gå upp sen, när jag inte är lika trött. Plus att det faktiskt snart är vår. ^^


Uss, nu saknar jag verkligen min familj.
Om jag inte får jobba under helgen så sticker jag nog dit.

Kommentarer
Postat av: mlisan

Den bildne är från när ni kollade på fotbollsvm va? Himla söta, synd att du inte också är med på bilden! Ha en bra dag bäbus, så hoppas jag att vi hinner ses under helgen!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback