Movieraze!

You bet!
Ja, i onsdags va jag så dålig när jag kom hem från jobbet, så jag va hemma igår och är hemma idag faktiskt.
Febern är borta nu iaf, så bara halsen och snuvan kvar. Men känner mig miljarder gånger bättre.
Så hur spenderar man sin sjukliga tid på bästa sätt?
Eftersom det inte är bra att anstränga sig så blir det :
Fåtölj+täcken+kuddar+fotpall+dataskärm+sorroundljud = FILMRAZE!

Mhmm ^^

Såg på Twilight i förrgår. Jävlar va bra den va! RIKTIGT bra!

Igår såg jag på:

OTH - ett avsnitt bara, jag är duktig! ;) Och det är btw universums BÄSTA serie!
Over The Hedge - Var inte lika bra som ja trodde att den skulle va.
Nanny Mc Phee - va skitbra! älskar såna filmer! ^^
Ringaren i Notre Dame - var lika UNDERBART bra som alla andra tusentals gångerna ja sett den.
The Rocker - va riktigt rolig faktiskt :D
Joyride 2 - den va okey
Wilderness - den va faktiskt väldigt bra. twisted, men bra.
Picture This - bra, som dom flesta sånadär filmer.

Så, nu ska jag se klart på Mirrors. Vågade faktiskt inte se klart den inatt.
Sen blir det ett antal filmer till. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback