Melodifestivalen steg 1.

VILKEN JÄVLA SKIT!
Det var 1, EEEEENNNN bra låt!
Och det var den första - Tick Tock!
När jag såg & hörde den så tänkte jag
"Jävlar vilken kanonlåt!"

...sen kom resten... Öhm... Que ?!
Och den där jävla ugglan?! Hur i HELVETE kan man ens rösta på henne?!
Alcazar var ju inte så svårgissade till en finalplats, många fans och så.
Men jag trodde ju absolut att bidrag nr 1 skulle få en säker plats i finalen!
Emilia liksom?
Ursäkta mig om jag är på kriggstigen, men jag tycker inte att hon kan sjunga alls.

Jaja, jag bidrog iaf med 17 kr till en bättre värld.

Men helvete alltså. Tick Tock va ju skitbra!

Blev hemma idag btw.. Kan fortfarande inte riktigt prata, så det var bara att pallra sig till jobbet och fixa iordning allt, sen gå hem igen. Typiskt.
Nu jobbar jag hela veckan, så jag hoppas verkligen att rösten är okey imorrn.

Nu blir det nerkurning i soffan framför ett vänner-avsnitt, sen blir det dammsugaren! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback