Måndag!

Shittans, jag tycker jag är lika trött när klockan ringer, oavsett om den står på 6 eller 9.
Haha! Måste vara måndagar va? :)

Så, väntar på posten.. Måndagar är lite roliga, för då är det så mkt reklam.
Inte varför jag vet vad som är så skoj med det.. Men pekåsbladet brukar vara underhållande, se om man finner något som man behöver.


Larsa

Idag ska jag gå iväg med baklyktan till min morbror! Vilken himlans tur att han är så gullig så han hjälper mig att byta detdär, annars hade det fått bli verkstaden. Tack! ♥
Ska allt ta med en bullpåse och lite småkakor som tack för hjälpen.
Jag är lite väl pank, så det är det enda jag har :S


Jösses va jag har drömt knepigt inatt.. Haha!
Varför drömmer jag om röda foppaskor?
Jag har inga foppaskor.. O.o

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA vilket roligt kort vart o när va de där"nyktert"troligen ej

2009-02-14 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback