Irish coffee!

Mm, Ikväll har jag minsann lyxat till mig med en sådan!

Fast min Irish är snyggare. Nämligen döskalleglas och döskallesugrör!

Ibland måste man lyxa till det för sigsjälv.
Och ikväll blir det en riktig myskväll med god mat och film.
Enda som fattas nu är ju ett karlfanskap att dela myspyset med.

Har inte riktigt bestämt vilka filmer jag ska se än.
Men det lutar åt Shrooms och Mystic River..
(blir antagligen ett litet OTH-avsnitt innan läggdags oxå) ;D

Får inte bli alltför sent heller, eftersom jag ska upp mäkta tidigt imorrn.
Jag och Mli ska ju göra våran Fisa-tripp! (Lovisa-tripp alltså)

Nu kommer en liten galen sak:
En checklista!


[x] Ringa till Mli
[x] Handla
[x] Tvätta
[x] baka muffins
[x] Ringa till pappsen
[x] Ringa till mammsen
[x] unna mig en Irish Coffee
[  ] välja ut festkläder
[  ] packa
[  ] diska
[  ] laga mat
[  ]´se på film

Ohoo, mkt kvar!
Bäst att sätta igång!

BTW, det var så jävla mysigt igår!
Hela eftermiddagen och kvällen var helt underbar!
Mysigt att bara spendera en massa tid med syrran och pappsen!


Och Valkyria måste ni bara se!
DEN VA SÅ JÄÄÄÄVLA GRYMT BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback