HELG!

Nu är det helg!
Ja, för mig iaf - eftersom jag jobbar helgen så är jag nu ledig torsd och fredag.
Vilket innebär att idag är min "fredag"!
Och det ska jag fira med en massa film tänkte jag.

Min hals vill inte riktigt som jag vill idag, och snuvan är inte borta.
Så, det blir inget eftermiddagsgymmande för min del idag.


Imorrn däremot ska jag dit 2 ggr, likaså fredag.
Även lörd & sönd..
Herregud, måste bli skärpning nu.
Minst en gång om dagen ska jag pallra mig dit!

Men är man inte frisk så är man inte.

Är iaf underbart skönt att vara ledig!


Nu blir det affären.

Det är typ.. snöstorm ute.
Härligt med snö, men det behöver faktiskt inte komma mer nu tycker jag..

Ja, iaf - HELG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback