Fetisdagen#2

Fasiken, måste ju dricka upp allt vatten först, så här kommer lite tidsfördriv!

Fann den i min darling MLIs blogg (mlisan.bloggspace.se), så jag stal den ;D

~ 4 tv-program jag brukar se på :
Ser nästan aldrig på TV - men när jag väl gör det så blir det Vänner, NCIS, melodifestivalen & IDOL

~  4 saker jag gjorde igår: Jobbade, handlade på Pekås med syrran, Mli & jag drog till Elin och firade henne, såg på OTH.

~ 4 saker jag längtar till: Firandet av pappa på torsd, Gran Canaria, SRF & Ac/Dc-helgen med familjen

~ 4 saker på min önskelista: drömkroppen, kärlek, massa pengar & en soda stream.

~ 4 saker jag tycker om att göra: festivala, umgås med min familj, umgås med mina vänner, resa. (och en massa, massa mer!)

~ 4 saker jag avskyr: Fördomar, cynism, förtryck, skånska.
 
~ 4 saker jag åt igår: ägg, banan, sallad & jättegod räkgryta hos Elin!


NU går jag till gymmet! (gymet??!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback