Döende.

Shittans, det känns allvarligt talat som jag är döende.
Endel så håller jag på att bli riktigt sjuk, eller så gör kroppen uppror.
Uppror får den inte göra, för jag har 5 veckor kvar på den här skiten! ><

Känns otroligt knasigt i halsen, så antagligen så är det väl någon sorts förkyldning som kommer krypandes.
Känner mig helt jävla väck alltså.
Gjort hela dagen.
Dricker iaf kokande hett te nu, så kanske jag blir lite varm.
Sitter här med mina tjockaste långkallingar, tjockaste fleezemjukisbrallor, strumpor, 2 par sockar, tofflor, tröja, tjock huvtröja och pappas varma fleezetröja.. och ändå fryser jag!
Haha, lite komiskt egentligen.

Det blir sängen illa tidigt ikväll kan jag lova. Ska försöka hålla mig ifrån sängen tills klockan slår 7 iaf.
Ingen träning idag, det kan jag lova.

Jobbar helgen oxå, så jag hoppas att jag mår prima imorrn!

Äntligen lyckats se klart på World Trade Center, den va jävligt bra!

Nu ska jag kurera ner mig i soffan och glo på TV.

Kommentarer
Postat av: mlisan

Ush gumman! Ta hand om dig nu!!!! Och hoppas att du inte blir sjuker. Träffade din syster på gymmet och hon sade att hon också kände sig lite dålig... Vila ut ordentligt så får vi hoppas att det är borta i morrn! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback