Alla <3-ans dag!

Idag är det THE day, som jag som vanligt "firar" utan hjärtevän.
Däremot spenderar jag den som vanligt med min familj.
Och inget kan slå det.

Så, den här dagen är som de flesta andra stora dagar - förstorade för att folk ska spendera så mkt pengar som möjligt.

Men jag tycker faktiskt att den betyder något. Sådanahär dagar är viktiga.

Jag ska tända 3 ljus idag.
1 för alla där ute som är helt ensammna.
1 för mina älskade vänner och alla där ute som står mig nära
och 1 för min älskade familj.


För vetni?
Även då ett tänt ljus inte hjälper det minsta.. så tror jag på goda gärningar.

Och jag tycker verkligen att det är hemskt att det finns så många där ute som är ensamna.
Jag har aldrig varit det, och kommer heller aldrig vara det.
Och det är tack vare alla jag har runtom mig, som älskar mig.
Jag vore ingenting utan dom.


Nu får det vara nog med sentimentalitet.
But I love it.

Ska städa mina syskons rum nu, ännu en god gärning! ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

jag älskar dig!

olch tack för att du städat rummet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback