Påskmiddag!

Eftersom jag och syrran inte är hemma på påsk så hade vi påskafton igår.
Igår bjöd jag mamma,Martin,syrran,brorsan,mormor och Larsa på påskmiddag!

Fast att jag inte alls är särskilt duktig i köket så blev det riktigt lyckat faktiskt.
Köttbullarna blev dock aldeles för dåligt kryddade.

På menyn stod:
3 sorters sill
gravad lax
dillsås
rödbetssallad
3 sorters ost
2 sorters kex
päron
köttbullar
prinskorv
janssons frestelse
svampomelett
potatis
ägghalvor
laxtårta

Och efterrätten var morotstårta,chips och påskgodis.

Vi åt, vinade,ölade,såg på hockey (grabbarna iaf) och spelade spel!
Var supermysigt!

Efter det drog jag till köpis med Mli. Det va kul.. satt och snackade en massa och dansade.
Sunnefölk är man ju lagomt trött på och det finns absolut inget ögongodis alls, men det är ju egentligen skitsamma :P

Nu har jag jävligt tråkigt, sitter på jobbet och tråkar.
blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback