Home sweet home!

Eller inte. Har nu varit hemma i en vecka och 2 dagar.
Jag borde bosätta mig utomlands. Trivs bättre än fisken i vattnet!
Enda problemet är ju att jag måste få med mina båda familjer + mina vänner.
haha!

JAG GER UPP!
Har suttit i över en timme med aftonbladets korsord, och det går bannemej inte! haha ^^


Klockfanskapet går ju så förbaaannat sakta oxå!
HERREGUUUUUD!
Lunch om en kvart dock, blir till att smaska i sig den ute i solen! xD

steka, steka!


Vet ni att man ska bajsa 3 ggr om dagen om man har en riktigt frisk tarm?

Litte coolt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

tack så mycket!

känns superbra!



shit, då har inte jag en frisk tarm hehe :P



glömde adda dig...
piik[email protected] :)

2009-04-28 @ 20:35:18
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: sandra "piik"

piik[email protected]



ska det vara :)

2009-04-28 @ 20:36:02
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback