Vin!

Yeapps, då är det vintajm igen.
Jösses vad jag har druckit alldeles för mkt på senaste!
Efter syrrans födelsedagsfirande så får det bannemej bli några vita helger.
Dert är ju inte bra på något sättåvis detta.

Nåväl, igår va jag hos Mli och spelade poker. Bliodde faktiskt tvåa ;)
Ren jävla tur kan jag tala om :P

Sedan var vi på köpis. Jag blev så jävla full så jag har minnesluckor och spydde.
Det händer mig aldrig, minns bannemej inte när jag hade en sådan fylla sist.
Men, det va väl dags igår då antar jag ;)


Nåväl, jag är hos Fredrik med Nicklas och Jakob nu iaf.
Det är hockey på tvn, jag bara väntar på att det ska sluta så de blir som människor igen.
Det är inte riktigt min grej det där med hockey, inte när jag dricker iaf.
Kan vara roligt med sport någon enstaka gång ibland.

men men.. blir iaf ingen ytterligare utgång idag.
Sova rätt tidigt tror jag, så jag inte sover bort hela dagen imorrn.

Har iaf varit hos Marie och lekt med Sander idag, gått en långpromenix med Mli och satt upp gardinstången.
hihi. Mkt gjort ändå faktiskt ;)

Nu ska jag väl gå ut och glo på de sista minuterna av sportjäveln.

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: emmelisan

ja nu får det bli lugna helger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback