Trött.

Kan tala om att jag känner mig lagomt sliten efter helgens bravader.
Festande och rattande utan alkohol är nästan lika uttröttande som en redig fylla! :)
MEN, jag har haft roligt iaf.

Fick mig äntligen ett ordentligt prat igår.
Det var ord som värmde och otroligt uppskattande med ett lyssnande öra.
Så, nu har jag insett att det kanske faktiskt finns en chans till att det kan gå åt rätt håll...
ist för bli krossat i samma sekund.
Nu gäller det bara att ta modet till sig och tala om prexis hur det står till.
Frågan är om jag ändå ska vänta..
Men, rätta tillfället finns inte.
Nu.. eller aldrig?

Det var så många år sedan detta, så jag har glömt hur det kändes, och jag har glömt hur man gör..
om man kan säga så.. haha!
Nej, nu tänker ni helt fel :P

Lite senare, när jag behöver lätta mitt hjärta så ska ni få veta allt.
Baaah, inte så intressant egentligen.. Men förbaskat störande.

Pffs.. kanske ska börja jobba nu då..

Ikväll blir det iaf film hos Johan <3.
Har redan glömt vad det är för film, men jag vet att jag tror att den är grymt bra.. haha! :D


Kommentarer
Postat av: emmelisan

det låter bra att du har bestämt dig gumman! det kan bara bära eller brista, och som vi har sagt; man måste våga chansa ibland..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback