Sentimental!

Ja, nu har jag återigen fått ett infall av sentimentalitet!

Jag får sådana stunder med jämna mellanrum, och jag vet att jag är tjatig, men jag måste ju printa ner det någonstans!
Ska börja skriva privat dagbok hemma igen.
Det är nyttigt! :)


Iaf.. Jag stod ute och blossade nyss, under en fullständigt stjärnklar himmel!
himlen ser så underbart bedårande ut här hos mamma på kvällarna, eftersom det är kolsvart på baksidan så ser man SÅÅ många fler stjärnor än man gör utanför mig.

Det var så fruktansvärt vackert när jag stod där ute.
Och faktiskt, alltid när jag står och kikar upp på en stjärnklar himmel så tänker jag på alla jag bryr mig om och älskar.

Ni vet, att jag bryr mig om er, men här kommer en påminnelse!

Mamma, det finns ingen i världen som betyder så mycket som min mamma.
Jag lovar, jag skulle verkligen inte klara av att leva utan henne.
Nog för att vi är totalt olika, men på något vis så förstr hon mig alltid.
Hon älskar mig otroligt mkt och visar alltid det. Det är otroligt viktigt!
Pappa, jag älskar pappa prexis lika mkt som jag älskar mamma, men vi står varandra inte lika nära på samma sätt.
Men han visar oxå dagligen att han älskar mig! och han hjälper mig alltid på den tekniska och ekonomiska biten.
Bara den saken att jag fera ggr i veckan får ett sms där det kan stå "Puss min älskling" gör ju att man smälter!
Jag är 22 år, men tänk... de visar fortfarande så starkt att jag är deras lilla unge :)
Mina småsyskon såklart.. ojojoj, dom är mina små änglar, jag älskar dom så högt.
Och jag tror att jag kanske skämmer bort dom lite väl mkt.. men sina småsyskon kan man väl aldrig skämma bort FÖR mkt va? ;)

Mli, min allra bästa vän.. Hon betyder så grymt mkt för mig.
Vi kan verkligen prata om allt, och vi har varit med om så mkt under åren, så det skulle fylla en hel bok om jag ens började berätta. En sådan människa är helt oersättlig! Ocvh vi kommer alltid vara nära vänner.
Älskar den människan så mkt!

Marie, henne skulle jag heller inte klara mig utan. Vi är så otroligt olika, och jag tror att det är prexis det som gör så att vi håller ihop så hårt. Vi kan umgås dagarna och nätterna i ända, och ändå vara på samma sida hela tiden.
Älskar henne otroligt mkt!

Johan, är en riktigt bra vän! En sådan man kan umgås med utan plikter och utan en massa skitsnack och komplikationer.. en riktigt killkompis helt enkelt! Vi trivs tillsammans och det blir aldrig krångel.
Bryr mig riktigt mkt om honom!

Likaså med Elin, hon är så lätt att umgås med och hon betyder så mkt för mig! Är så glad för att vi börjat med våra långpromenader tillsammans! :)

Nicklas betyder otroligt mkt för mig fast att jag inte ens känner honom ordentligt än.
Det är något med vissa personer som man klaffar med direkt. Något i deras personkemi som klaffar med ens egen. Något där, som verkligen gör att man bryr sig direkt.

Nu är det ju så att det finns endel till som jag bryr mig om och håller av.
Men detta är de som ligger mig närmst åt hjärtat, plus att jag inte orkar kludda mer här nu.

Är väl snart dags för en rök igen, då kommer det väl ett till sentimentalt inlägg!
Haha!

Säkert fler än mig som tycker att en stjärnklar himmel är det vackraste som finns!
Och det är faktiskt så, att under prexis samma stjärnhimmel som du står under, står faktiskt alla de som du bryr dig ojm och älskar!
Och det är verkligen vackert!


Å herregued, jag kanske ska ta och börja skriva ditker igen, så jag blir lite mindre.... öhm.. känslosam?
haha ><

Kommentarer
Postat av: emmelisan

go du är gumman!!! Älskar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback