blogg

Oj vad jag är en apkass bloggare alltså.
Helt jävla sannslöst.

Jag ska bättra mig, absolut! (varför känns det som jag sagt det förut?)  ;)

Mitt internet har fått för sig att strejkande är en rolig sysselsättning!
Förhoppningsvis kan lilla Johan få det på bättre tankar ikväll.

Måste erkänna att jag inte har det minsta abstinens efter varken MSN eller communitys.. hmm, vacker stavning där.
Ja, btw, Jag har ont i ryggen idag.
Intresseklubben antecknar? Ja, den meningen som vi alltid kaxade oss med i ungdomsåren.


Nåväl, Jag har fyllt gammal nu.
Jag återkommer med raport om min födelsedag och om allt annat runtomkring, eftersom jag sitter på jobbet nu så var det inte så lätt att kludda ner så mkt mer här.

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: emmelisan

självklart gumman! till veckan kanske???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback