ÄLSKLING!

Idag fyller min älskling 18 år!
Tiden går fort minsann! :)
Jag känner mig helt plötsligt ganska gammal.
Haha ^^



Hoppas du får en underbar dag gummsan!



Ja, medans andra njuter av solen och den vackra höststämningen så försöker jag sälja omega-3 till uråldriga klimakteriekossor som tydligen inte har en aning om hur man beter sig mot folk.
Ja jag blir då aptokig emellanåt.
Men, det finns mkt roliga människor som väldigt gärna lyssnar också ;)
Och jag slutar ju faktiskt kvart i 4, så det är ju inte så länge kvar. ^^
Då blir det till att cykla fort som fasiken till mammsen.
Fixa till litte med maten och sedan göra mig iordning.
För ikväll ärre släktkalas och vinande med systeryster som gäller! :)


Nu får jag fortsätta sälja här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go du är! Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback