Karma.

Om vi inte tar ansvar för misstagen vi gjort,
så kommer vi aldrig kunna förrändras.


Jag såg något så bra igår, det var ett samtal mellan två personer i en serie.
Den ena frågade den andra om personer verkligen kan förändras.
Den andre, som då var otroligt sårad efter att ha blivit förd bakom ljuset svarade :
"Jag skulle hellst av allt vilja svara ja... men ärligt talat tror jag inte att man kan förändras".

Smart svar.. Näeh, inte direkt.
Jag tror verkligen att alla människor verkligen kan förändras, åt båda hållen.
Det handlar om vilja.

MEN för att kunna förändras måste man möta sina rädslor och stå för sina val.
Att gömma sig eller tycka synd om sig själv och skylla saker och ting på andra,
det skadar kanske inte bara andra, utan mest utav allt skadar det dig själv.

Sen är det ju det där med Karma oxå.
Många tror inte på det, men jag tror verkligen på karma.
Ingen är felfri.. långt därifrån..
men står man för sina misstag och försöker gottgöra..
Och lär man sig utav dem ist för att förtränga och göra om samma sak igen,
så tror jag det lönar sig i längden och karman, den blir smörjd i guld. ^^


Raka eller sneda gurkor ?!
Men allvarligt talat, finns det inge vettigare att diskutera och bestämma om inom politiken än gurkor ?!
Ja kääääääära nån! Så tokigt :D



NU har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i min träningsmotivation.
Jag ska träna 2 ggr om dagen, varje dag utom en dag i veckan.
(med träning så menar jag dock en promenad och ett träningspass om dagen)
Jag klarade det så bra själv i oktober. Så nu ska jag klara det ännu bättre fram till Jul! :)

Syrran, va sägs? ska vi träna tillsammans torsd och freda morgon? ;)

Kommentarer
Postat av: ELIIN

Vi tränar torsdag och fredag morgon, och ja, vi kikar in på Lindex tomorrow ;D



älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback