Rockigt värre!

Kvällens IDOL var ju bara helt oslagbart!
Jösses vilka bra låtval de gjorde!
Måste erkänna att Robin B fick för första gången en liten bit av mitt hjärta,
Och ännu större bit fick han då jag fick reda på hans låtval... OCH när han kläckte ur sig att Axl Rose är hans största Rockikon så fick han hela mitt hjärta!
OMG! Vilket kap! ;D

Anna sög.. förstörde en väldigt bra låt. :P
Lars va heller inge bra.. Johan, som jag verkligen inte tycker kan sjunga var faktiskt helt okey idag.


Ah shit alltså.. Musik har en healande effekt!
Ska lyssna på en jädrans massa Rock N Fukkin' Roll imorrn när jag går till jobbet! ^^


Mli frågade mig vad som känns knasigt..
Och skas jag vara helt ärlig, så har jag inte den blekaste aning egentligen.
antagligen så har OTH  förpestat min själ med en jävla massa kärlek och sentimentalitet!
Vilken serie! Ja, det är universums bästa serie. Den har allt!

I vilket fall som hellst så har jag som alltid haft en underbar kväll hemma.
Nog för att jag trivs i min lya.. och ensamheten är mer än behövlig många ggr..
MEN hemma är alltid bäst!

Kommentarer
Postat av: emmelisan

ibland kan man ju känna att allt är jobbigt och ändå kan man inte sätta fingret exakt på vad det är. Men du har ju ändå gått igenom ngt jobbigt, allt det här med N... OTH kanske sätter igång sådana känslor? Inte vet jag. Bara du vet att dina vänner är här i alla fall!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback