Främmande människor.

Har ni tänkt på vad helt okända personer kan påverka ditt liv?

Jag kom att tänka på förut när jag gick upp till sjukstugan, att något så litet som ett leende från en person man aldrig sett förut, och antagligen aldrig kommer se igen kan betyda.
En gammal man som jag mötte på gångbron log varmt mot mig, och jag kände mig glad efter vi hade mötts.
En helt främmande person log mot mig, och jag blev glad av det.
Förstår ni vad lite man kan göra för att påverka någon annan?

Jag brukar le och hälsa på äldre folk jag möter på gångvägar och liknande.
Och man ser verkligen på vissa att de blir uppriktigt glada, det är ett äkta leende man möter.
Har inte förrns idag, faktiskt tänkt på att jag själv uppskattar det på precis samma vis som de jag lett mot.

Fantastiskt.. faktiskt.. Det värmer bara jag tänker på det.
Helt otroligt ^^







You're fucking everywhere!
Helt jävla otroligt, när man inte vill möta en person,
då jävlar är de överallt. :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med till 100%, man blir superglad när man får ett leende av någon man inte känner. Känns nästan som om det betyder mer än när man får det av någon nära.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback