Finally got it!

Nu, nu föll allt på plats..
Nu förstår jag prexis natten den 26e september.
Jag kan inte riktigt sluta tänka på det faktiskt.
Men nu förstår jag det iaf.

"Please remember thar I never lied,
and please remember how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
but you'll be alright now sugar
you feel better tomorrow,
come the morning light now baby

And don't you cry tonigh
don't you cry tonight
dont you cry tonight there's a heaven above you baby"



Men gud så klockrent.


Det där borde du nästan få pluspoäng för.
Well, I sure got a heaven above me baby,
but I dont feel any fucking better.

Så onödigt.

Kommentarer
Postat av: emmelisan

men gud. jag fattar också!!!

Postat av: Elin

han är dum i huvudet, du borde försöka sluta tänka på honom älskling! :(

Finns alltid hos dig<3

2008-11-10 @ 21:27:53
URL: http://bitterpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback