Bloggningen sätter igång!

Japp!
Efter mkt lite nerprintning på min bloggspace så bestämde jag mig för att skaffa en snygg blogg, och blogga jävla massa mer.
Bra att skriva av sig!

Mli fixade ihop världens snyggaste blogg här.. av min gamla fula sak. :)
Massa tack för det Mli! <3

Så. Onsdag eftermiddag. Solen skiner som aldrig förr.
Tog en kaffekopp hos Marie ute i solen.
Höll på att rinna bort. Haha xD
Men det är ju för underbart!

Det händer så himla lite i mitt liv just nu, så jag vet inte hur jag ska klara av att kludda ner här minst en gång om dagen. Dock är det många känslor som just nu snurrar i mitt lilla huvud..Så lite kanske man kan få ner.
Iofs tvivlar jag på att någon läser, men ändå ;)

Men nu ska ni veta, att jag inte tänker skriva mer här. Har inte riktigt tiden till det för tillfället.

Första inlägget klart iaf! Lovely! ^^

Hoppas ni får en trevlig dag.
Själv ska jag pallra mig iväg till jobbet om ett tag.
Och traggla med otrevliga jävla människor.
Rädda mig.

Kommentarer
Postat av: emmelisan

kul att du är igång!:) hat så sköjj på jobbe! (om det går..)
puss på rääää!

Postat av: Robban

Woooho! Fan va ballt att du är här och härjar nu :D

2008-05-28 @ 18:25:02
Postat av: Robban

kolla in min sen :D

2008-05-28 @ 18:27:00
URL: http://karmalaa.blogg.se
Postat av: Nathalie

It's bananas.. B-A-N-A-N-A-S!!!!!!!

Heeeeeeej du!!
Vet du.. Jag har saknat dig som fan! Vi har saknat dig som fan!
Vi satt och snackade gamla minnen.. Roliga saker vi gjorde sommaren -05! Haha! Stockholmsresan och allt!! Minns du??
Kan vi inte se till att träffas någon dag?? När du är ledig.. Eller har tid att ta en kaffe.. En liten lucka måste du väl ha!

Jag gillar din blogg!! Ska läsa den så ofta jag kan!
Hoppas vi ses snart!! Ta hand om dig!

Kärlek från R-ros!
xx

2008-05-28 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback